dinsdag 12 juni 2012

vakantie tag





Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
België, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Lanzarote, Malta, Israël, Dubai, Qatar, Egypte, Turkije,Luxemburg, TsjechiË Ik hoop echt nog veel meer plekken van de wereld te gaan zien!
Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
 dat is een hele moeilijke, ik heb twee landen waar ik echt nog heen wil, het wordt dan kiezen tussen Bali en Australië. Ooit heb ik voor school een project gedaan over Bali, en sindsdien heeft het land me geïnspireerd. de cultuur, de natuur en de geweldige stranden waar je fantastisch kan snorkelen. En Australiïe is gewoon een droom, om de cultuur van sydney mee te maken, meer over de aboriginals te weten te komen en ik wil er graag gaan backpacken ná de HAVO. En wat ik daar dan wil doen is sooo wiesoo bungeejumpen.
Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Ik hou van verschillende dingen, als je ergens bent moet je later kunnen vertellen wat bijvoorbeeld typerend is voor dat land of tenminste dat je het kan aanwijzen op de kaart. Maar zo heb ik ook dagen dat ik niks wil doen op een strandje onder parasol te liggen. En de volgende dag weer rond te gaan lopen om te shoppen!
 
bali , dreaaams
 
Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Ik ben ooit naar Qatar geweest en dit was een  best indrukwekkende ervaring, wat er daar gebeurt is haast onmenselijk, een man bedenkt dat er een mega tower moet komen die kronkelt, maar wanneer het gebouw klaar is dat het maar lelijk is en gelijk de grond wordt ingeboord. Of het verschil tussen arm en rijk, de zee. En MYNGOD , die shoppingmalls daar hallelujah, en ik hou van die foodcourts!
 
the pearl, doha qatar
 
Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?Nog nooit, maar op dit moment werk ik in de bediening dus dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk...
Met wie ga je meestal op reis?Ik ga altijd met het gezin op reis, aangezien ik nog niet alleen op vakantie mag, en ik daar ook geen budget vor heb haha.
Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)Ik wil graag nog een keer met mn hele vriendinnengroep naar terschelling,feestjee feestje feestje, of met Muur of dais gaan backpacken in Australië!
Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?oke, dora ofcourse, die heeft alles in dr rugzak. Nee serieus, ik ga voor euhm, mn papa en mama en broertje. ah so sweet.

hier wil ik graag naartoe met al mn vriendinnen, zoek hun website maar eens op, SUPERVET!

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?Ja, ik ga al een paar jaar steevast naar een plekje in Zeeland, Cadzand-bad. Ik hou van Zeeland, in de buurt van Cadzand woont een van mn beste vriendinnen, Sofie. Ik kan haar alles vertellen en we zien elkaar veel te weinig :(, daarom ben ik blij dat we toch elk jaar weer naar Zeeland gaan en dit jaar wordt helemaal topp!
Ga je liever naar een attraktiepark of naar een dierentuin?Ik vind een dierentuin zooo tergend saai, mahn mahn. Negen van de tien keer liggen die beestjes. In een te kleine kooi, nee ik vind een dierentuin niks aan. Daarentegen heb ik de Efteling ook wel weer gezien. Geef mij maar actie, een atrraktie park dus :)
Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?Dit is weer zo'n dubbele vraag, ik hou van skiën! Maar de zon is heerlijk! dus voor deze zou ik het echt niet weten, doe maar allebei!
cadzand, hier wordt je verliefd op oké?

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
Ik heb niet echt een mega vakantie-herinnering, maar gewoon ik denk dat elk jaar zeeland een herinnering is, sommige mensen zullen denken, hoe kun je het in nederland naar je zin hebben maar dat kan echt, en daarom is zeeland zo leuk. 
Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
De minst leuke is toch echt Turkije, ik kan er niks aan doen  maar heb aan die vakantie echt trauma's overgehouden. Van die vieze gladjak obers, die steeds naar je toe kwamen om te zeggen dat ze je leuk vonden en knuffelen iel iel iel, opdonderen bro.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Ik ga dit jaar naar Cadzand zeeland dus, en waarschijnlijk met Kerst naar Oostenrijk om te skieën! 
Waar zou je nooit op vakantie gaan?
In Frankrijk, mijngod hee. Moet er niet aan denken. Bij het idee dat je heel de dag frans moet lullen tegen die mensen om dat ze niks anders kunnen ach nee,
 
Ik zou zeggen, neem de tag over op je blog als je hem tof vindt! Ik ben heel benieuwd waar jullie weleens graag naar op vakantie zouden willen!
 
liefs, kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten