dinsdag 26 juni 2012

bodybutter cocktail!

Kiona heeft haar nieuwe geldverspilling gevonden, bodybutters. Ilooooooveee bodybutters. Dus hier even een cocktailreview van mijn bodybutters.

Om bovenaan te beginnen, de bodybutter van The body shop geur aardbei voor 5 euro. Als 2e bodyboter van Mildeen was een eenmalige aanbieding bij the lidl voor 3 euro volgens mij. En de bodybutter van de kruidvat weet ik niet precies..



vlnr. mildeen, the body shop, kruidvat.
Elk van deze bodybutters heeft een hele andere textuur, zo is die van mildeen een erg compacte creme wat je ook duidelijk ziet op de swatch. de van de bodyshop van een veel lichtere structuur en is de van kruidvat een combinatie van deze twee.

Mildeen (250 ml)  is absoluut geen aanrader om op je gezicht te smeren, het geeft je een erg vette huid en het creeert daarom ook snel puistjes, zo vind ik het wel eengeweldige uitkomst om je benen lekker vet te houden, en niet te droog worden.

The body shop, gebruik ik daarentegen vooral voor mijn gezicht omdat het maar een klein verpakking is (50ml) en het houd je huid stevig vind ik en erg flexibel. en de geur is echt heeerlijk! Dit is daarom ook mijn absolute topper.

Kruidvat,eigenlijk vind ik kruidvat echt minder nu ik the bodyshop bodybutter heb ontdekt maar dat was te verwachten. Daarentegen ruikt hij wel heerlijk en qua prijs was deze niet duur. Dusja iets meer smeren, dan heb je het zelfde effect.



dus de absolute winnaar is THE BODY SHOP. Omdat deze qua structuur het fijnst is, en gewoon helemaaaaal lekker is :)

Liefs, Kiona

1 opmerking:

  1. is de body shop butter ook geschikt voor een droge huid?

    BeantwoordenVerwijderen