maandag 18 juni 2012

ik ben dr klaar mee!

ik ben er klaar mee, school. Ik ben over naar 4havo, en ik heb het nu al helemaal gehad. Met het idee dat ik volgend jaar 3x zo hard zal moeten werken en om in 5havo mn diploma te willen halen wel 10 x zo hard. Met dat vooruitzicht ga ik positief 4havo in *kuch*

Ik heb dus al sinds vrijdag VAKANTIE , ja jullie horen het heel goed. En hier maak ik dan ook goed gebruik van, zaterdag heb ik met een van mijn beste vriendinnen Daisy mijn overgang naar 4havo gevierd en haar slagen van 4tl! En dit deden we goed in de skihut, na heel wat bacardirazz' later en wat pasoa'tjes moest ik naar huis, jaja. Dat was me een opgave mensen hahaha. Na veel lachen gieren brullen zijn we toch thuis gekomen hahah. En heb ik nog hele verhalen naar Muur zitten typen waar ze niks van snappte, toen ik s ochtends wakker werd snaptte ik heel goed dat ze daar niks van kon breien hahaha.

De volgende dag was ik de lucky one die om 10u al moest werken, ik had me al flink voorbereid op een Kater, maar zoals ze zeggen de kater komt later. En na een dagje heel hard werken , kwam ik eindelijk thuis ging ik dus even in bed liggen want ik was dooooodop. Toen ik in bed lag begon ik te rillen en houd ik het stervenskoud, 2 dekens erover nog koud, ik had stevige koorts. Zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik een voetbalfanaat, en ik kon mezelf er niet toe zetten om beneden voetballen te gaan kijken. Zó beroerd was ik, allejezus. Toch boven in mn bedje de tv maar aan gezet, na de eerste helftben ik beneden gaan zitten ik was zo;n beetje mn tv scherm aan het coachen, niet echt productief. Naja de uitslag van het voetballen en mijn geweldige commentaar als coach 16 miljoen huppeldepup hoeven jullie vast ook niet te horen. Maar toch er misste wat ''schwung'' ''en ons bert hed zn best gedoan.''

vandaag werd ik wakker, nog hondsberoerd. Dizzy,misselijk, rugpijn, spierpijn, hoofdpijn en koorts. Me likey, dus ik heb heel de dag niks gedaan en een poging tot kamer opruimen, geloof me dat is een missie.
dus nu heb ik vakantie en zit ik ram en ram volgepland, ik kan dus nogsteeds geen ''nee'' zeggen.

ik zou zeggen mensen die het nu nog lezen, welterusten!

liefs, Kiona

Morgen komt Muur gezellig, dus dan worden er heel wat beauty en fashion filmpjes gemaakt denk ik zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten