donderdag 7 juni 2012

NOTD nagellak

Helaas ben ik geen creatieveling op het gebied van Nail art. Maar ik vind het geweldig om er naar te kijken. En natuurlijk onwijs knap hoe iedereen dat voor elkaar krijgt.

Ik heb thuis een enorme doos vol met nagellakjes, en er is er sowieso een die eruit springt. Daar bedoel ik mee dat ik die super fijn vind. Dat is mijn paarse nagellak van Rimmel Londen (€7,45) De dikke kwast is ontzettend fijn om te gebruiken. Hij mist geen enkel stukje van mijn nagels en na de eerste keer dekt hij als perfect.
Ik heb hem namelijk ook maar 1 keer gelakt en het resultaat is en blijft mooi.





(Sorry voor het slechte kwaliteit, maar hij werkte niet helemaal mee haha.)
Deze nagellak hebben ze ook nog in andere kleuren. Ik heb zelf thuis nog een roze en een bruine staan van Rimmel London. En ik vind deze nagellakjes echt fijn.

Liefs, Muriël



Geen opmerkingen:

Een reactie posten