zondag 17 juni 2012

IDance Workshops

Mijn dag was gewoon heeeeeeelemaal toppie. Natuurlijk jammer dat Nederland heeft verloren.. Maar ach. Mijn humeur werd er niet minder op hoor!
Vandaag was het EINDELIJK de dag dat ik samen met 3 vriendinnen naar Idance ging voor workshops van bekende dansers. Nina (winnares so you think you can dance 2011), Denden (danser team Thom The ultimate dance battle), Juvat (danser uit so you think you can dance 2011) en MEYSAM (danser so you think you can dance 2011) En echt, het was een onwijs leuke dag!

De allereerste workshop die we kregen was van Juvat. Een hiphop/Bboy dans. Ik heb wel 1 foto met Juvat en de rest, maar ik sta er absoluut niet mooi op dus hahaha helaas... Ik vond eigenlijk dat hij het best leuk deed.. En nou ja, hiphop is mijn stijl dus de dans viel wel mee qua moeilijkheidsgraat.

Hierna kregen we modern van Nina. Echt, ik heb nog NOOIT van mijn leven modern gedanst. Ik ben absoluut niet lenig.. maar ik vond het wel een leuke dans! En ik heb hem ook met plezier gedaan. (omdat ik niet zeker weet of ik de rest hier ook mag plaatsen, heb ik hun er even afgeknipt. Maar hier is Nina..)

Hierna hadden we een hele lange pauze en na die pauze begonnen we met de workshop van Denden! Denden vind ik een van de leukste. (niemand overtreft Meysam) maar Denden is ook leuk! Van hem kregen we een echte bboy dans. Tenminste.. half. Ik hoefde niet om mijn hoofd rond te draaien en dus niet te breaken, maar wel de basis stappen. De dans ging echt snel.. Maar op een gegeven moment lukte het prima en kon ik de dans mee dansen.
En last but not least.. MEYSAAAM. Echt hij is zo onwijs leuk en echt zo onwijs jfslkgfsklgfskl. En natuurlijk een leuke danser niet te vergeten. Van hem kregen we een hiphop choreo. Helaas was ik al best uitgeput van alle workshops, maar ik ging gewoon door. Op het nummer Starships van Nicki Minaj hebben we een stuk aangeleerd gekregen. En eigenlijk vond ik dat wel echt een leuke dans. Natuuuurlijk moest ik ook met hem op de foto! (hij is zo leuk leuk leuk..)
En nou ja dat was het weer voor vandaag! Van de week post ik weer een week dagboek en daar zien jullie meer foto's van deze dag verschijnen. Een ding waar ik net achterkwam.. is dat Denden me geretweet had. En dat moet ik toch even laten zien haha!
Heel klein, sorry hiervoor.. Maar hij moest er even bij!
Liefs, Muriël



1 opmerking:

  1. Ik heb ook zo genoten,,,

    echt jammer van die ene foto met Juvat ,, :(:(


    MEYSAAAMMM:D
    oww Muur dit doen wij overnieuw een keer:D
    ik ben alleen de dans van juvat al vergeten de rest weet ik nog wel:D


    xxxsooof

    BeantwoordenVerwijderen