donderdag 7 juni 2012

Remover

Voor dat ik mijn nagels ging lakken moest ik mijn oude nagellak er nog afhalen met remover. Laatst heb ik nieuwe remover gekocht. Een pompje van het Kruidvat huismerk. Die wilde ik namelijk uitproberen omdat ik best een kluns ben in de normale removers. Het is namelijk echt wat voor mij om die om te stoten. Vandaar dat ik hem had gekocht.
De remover werkt gewoon precies hetzelfde als alle andere, dat was niet het bijzonder. Ik vond het vooral bijzonder dat het niet zo vies ruikt als alle anderen? Normaal word ik misselijk van de geur van aceton/ niet aceton. Maar bij deze viel dat echt mee? Toen ik mijn nagels had schoongemaakt, roken ze heerlijk? Wel niet een lekker geurtje, maar gewoon naar zeep. En dat vond ik toch wel fijn!
( Deze remover is van het kruidvat huismerk en kost tussen de €2 en €3 euro. )






Liefs, Muriël

3 opmerkingen:

  1. Ik heb deze bus ook!
    Alleen de mijnes is nu lek, niet erg handig...
    Tijd voor vervanging dus!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat moet ik me voorstellen bij een pompje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je legt je watje bovenop het spuitgat. En dan duw je je watje naar beneden en dan komt de remover dus naar boven toe.

    BeantwoordenVerwijderen