dinsdag 5 juni 2012

EK, how to do it fashionable?

Het Europees Kampioenschap voetbal is bijna! heb je al oranje kriebels? zeer de neiging om al die leuke spulletjes te kopen die je ziet? Dan zou ik dus snel doorlezen.

EK kleding, de bladen staan eroveral mee vol, brulshirts, bavariajurkjes, figuurloze oranje shirts, hippe onderbroeken, alles ga je hier vinden!

Deze superleuke hipsters van pieces heb je 3 voor maar 14,95! kun je bestellen op http://www.wehkamp.nl/ of bij een pieces winkel bij jou in de buurt. Dit vind ik dus echt leuk, het is niet zo BEM, ik ben voor nederland haha, maar het is lekker subtiel maar toch aanwezig me likey.




De bavaria V-dress, inmiddels bij iedereen bekend denk ik zo? Deze dress is ontworpen door modeduo Spijkers en Spijkers uit arnhem, en is bijna uitverkocht. To bad.. Sinds eind april zijn er zo'n 325.000 jurkjes de deur uitgegaan. Wanneer je een sixpack bier van Bavaria koopt krijg je er een V-dress bij, wees snel, de laatste partij ligt nu in de winkels werd gemeld door de directeur van Bavaria!
Me likey deze jurk! ik ben blij dat deze wat minder opzichtig is, ik vond de ander ook keileuk, maar wel BEM oranje. Ik heb hem nog niet, dus ik ga toch maar even vragen of er iemand een sixpack bier nodig heeft hahaha.

Supermarktketen Albert Heijn heeft inmiddels ook een EK-jurkje gelanceerd. Dat is ontworpen door Olcay Gülsen, maakster van het WK-jurkje van Bavaria met het WK. Deze jurk is op meerdere manieren te dragen en is daarom super multifunctioneel! Persoonlijk vind ik manier 3 en 5 het leukst! (vlnr) omdat het dan een mooie subtiele jurk is. Dit jurkje is te koop bij SUPERTRASH en bij Albert Heijn voor 9,99!


Oke, dit is denk ik de minst stijlvolle van allemaal, maar hij blijft leuk. Het brulshirt!!!! Deze is te koop bij blokker voor 6,99!

Lekker subtiel, een armbandje van de Blokker voor maar 4,95!

tm 24 juni kun je bij etos deze clips sparen! bij elke 15,- euro ontvang je er een! superleuk!
verder voor nog meer accesoires kijk op de etos site : http://www.etos.nl/ek

Ik ga nog even snel zo'n superleuke V-dress kopen! wel onorgineel, maarja iedereen is toch al oranje.

Hoe stijlvol ga jij het EK in?

liefs,
Kiona

4 opmerkingen:

  1. Leuke dingen, maar ik ga geen oranje dingen voor het EK kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukleuk! Zelf doe ik er niet zoveel aan hihi.
    Liefs, Maruschka
    www.beautyqueenxl.blogspot.com <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! :)
    Zelf doe ik niet zoveel voor het EK, haha.
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen