donderdag 28 juni 2012

Rimmel Londen mascara

Rimmel Londen Scandaleyes mascara.
Mijn nieuwe uitvinding haha! Mijn zusje had dus laatst nieuwe mascara gekregen. Deze dus. En mij leek hij ontzettend fijn dus ik ben hem gaan gebruiken.. En eigenlijk is hij inderdaad heel fijn. Op mijn wimpers klontert hij niet, het borsteltje is onwijs fijn en hij loopt niet snel uit ook al is deze niet waterproof. (Ze hebben hem ook in waterproof..)
LAAG 1: Hierboven zie je mijn oog als hij geen make-up bevat.
LAAG 2: De eerste laag is bijna niet zichtbaar. Je ziet dat ze bovenkant van mijn wimpers iets zwarter is dan normaal maar echt een groot verschil is er niet.
LAAG 3: Bij de derde laag beginnen mijn wimpers al meer vorm te krijgen. Nog niet voluit volume, maar ze zijn al meer zichtbaar.
 LAAG 4 & 5: Mijn bovenkant is nu helemaal af. Mijn wimpers plakken niet aan elkaar en het resultaat is best mooi. De onderkant heeft bij mij meestal maar 2 laagjes nodig. Hier zie je dat er al 1 laag op zit.
De finishing touch: Nog heel even de plekken die niet mooi zijn meegenomen gepakt en voila. Dit is het eindresultaat op mijn oog.

Ikzelf vind zoals ik al zei de mascara vrij fijn en makkelijk. De kleur is lekker fel zodat hij eigenlijk al best opvalt.
Online kostte deze mascara €11,99.
In de winkel zal dit niet verder oplopen.

Liefs, Muriël

3 opmerkingen:

  1. 5 lagen? Wauw, daar neem ik de tijd niet voor hoor, haha! Gewoon 1 is meer als genoeg voor mij, bij mijn mascara toch ;).
    Kus! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig artikel, ik vind de mascara echt heel mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That mascara looks super great! Your lashes are so thick!!
    I would love for you to visit my blog sometime!!
    :)
    Allison
    A's Fashion Files

    BeantwoordenVerwijderen