vrijdag 22 juni 2012

Druk weekendje!

Soms zijn er van die weekenden dat ik het echt druk heb. En dat is dus ook aankomend weekend! Zaterdag ochtend moet ik om half 7 op (IK HEB VAKANTIE...) en ik moet zo vroeg op, omdat ik mijn praktijk muziek examen heb. Verder niet zo heel speciaal haha. Maar na dat examen moet ik vanuit Tilburg naar huis omdat ik aan het begin van de middag moet verzamelen bij mijn dansschool voor een dansoptreden die dag. Ik heb er wel zin in hoor. Alleen het is toch even 3 minuutjes dansen en weer weg gaan, haha.

Na het dansen kan ik gelijk mijn spullen pakken en moet ik door naar Gouda toe. Mijn ouders hebben vaak etentjes met vrienden ook deze zaterdag dus. We blijven daar slapen tot zondag ochtend en dan moet ik daar ook weer vroeg vertrekken want vroeg in de middag die dag moet ik weer optreden met dansen! Dus eigenlijk bestaat mijn weekend uit in de auto stappen, eruit stappen, mijn ding doen en weer in de auto stappen.

Hebben jullie ook drukke plannen het aankomende weekend? Of rusten jullie gewoon wat?

Liefs, Muriël

Next time, een review over Rimmel Londen mascara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten