zaterdag 2 juni 2012

Social detox challenge

Maandag is het zover, mijn social detox challenge.
Ik ben zwaaar twitter verslaafde, maar dan ook zwaar en dit moet stoppen. En er uit vele bronnen gefluisterd wordt dat twitter einde 2013 niet zal gaan halen.. Is het tijd voor een nieuwe verslaving, nou.. niet perdirect een nieuwe verslaving. Oke kiona, je dwaalt af.

Waar het dus om gaat vanaf maandag 4 juni, mag ik 5 dagen niet twitteren, HOLYSHIT. Ik plaats gemiddeld zo'n 60 a 70 tweets op een dag. aiii, hier moest natuurlijk iets tegenover staan, dus heb ik bedacht dat Lieve 5 dagen niet over jongens mag praten.. ik weet niet voor wie dit moeilijker gaat worden, hahah.
ps. mocht je het leuk vinden om mijn onzin te lezen follow @KionaKaay

Ik heb dus voor vandaag even twee korte artikeltjes! Binnenkort komt er meer beauty en fashion, butschooliskillingme


liefs,
Kiona





Geen opmerkingen:

Een reactie posten