zondag 24 juni 2012

summer '12

what's in and what's out?
hier even een in and out lijstje voor de zomer!

Bloemenprints, je hebt ze in alle kleuren. In hemdjes, blousjes, jasjes, broeken t shirts. Elke winkel heeft ze wel!
Zomer 2012: Bloemenprints

ook komt de trend colourblocking weer terug, ik vind dit persoonlijk niet zo heel leuk staatn bij mij. Maar soms zie ik mensen en dan denk ikWOOOW. melikey,
                  Zomer 2012: color blocking

ORANJE, heb je misschien toch nog wat aan al je oranje kleren die je in had gekocht omdat er natuurlijk verwacht werd dat wij Nederlanders (want aduh) we zijn de beste en we ging het daar wel even winnen.
de oranje trend, en me likey deze trend want oranje, al zeg ik het zelf, staat mij best goed en ik heb gelukkig al wat leuke oranje dingetjes.

                  Zomer 2012: Tangerine Orange
en ook, wat ook al duidelijk in het voorjaar was, de pastel trend. Ik moet nodig pastel gaan scoren maar ik kan het niet zo goed vinden, naja vinden wel maar combineren vind ik lastig en het maakt me vaak flets. Oja ik heb een zalm kleurig hemdje (he Muriël ;p)

                  Zomer 2012: Pastels

NEON, dit vind ik echt een van de leukste styles van deze zomer. Het is gedurft en super leukbij een bruin kleurtje, ook hier moet ik nog een item van gaan scoren, ik heb natuurlijk al wel een roze broek. Maar ik wil graag nog een echt neon hemdje of leuke ketting.

 

SUMMER '12 KOM TEVOORSCHIJN.

liefs, Kiona


Geen opmerkingen:

Een reactie posten