donderdag 14 juni 2012

the end is near!




Mijn god mensen, morgen heb ik dan eindelijk mijn laatste twee toetsen, de week die zo tergend langzaam voorbijging, de week waar ik enorm tegen opgekeken heb is dan eindelijk bijna voorbij! En ik ben zoooooo enorm toe aan een feestje!

 

Maandag, begon al gelijk goed met Natuurkunde, deze had ik dus al gemist omdat mijn bus te laat was, waardoor ik de aansluiting van de andere bus weer mistte zodat ik megaaaa telaat op school kwam. Gelukkig mocht ik hem het 5e uur gelijk inhalen en heb ik hem goed afgesloten met een 5,7 waar ik dus mega blij mee was, byebye natuurkunde. Mijn gemiddelde voor Natuurkunde is dus nu een 5,2 :( een tekortpunt dus.
Vervolgens had ik Nederlands wat ik dus voooor geen meter vond gaan,  en wat ik ook helemaal niet kon.. Die vrouw had zelfs meer tijd voor dr ipad dan mijn vraag. Ook deze heb ik afgesloten met een 5,9 dus een voldoende echt megaaa trots! Nederlands sloot ik af met een gemiddelde van een 6 !

Dinsdag, Geschiedenis, ik wist dat dit een moeilijke toets ging worden. Het hele boek (!!!!) alhoewel ik al een week van te voren hier mee was begonnen was het nog mega moeilijk, kennen jullie dat? van die rare vraagstellingen, en moeilijke dingen. Dit was helaas geen voldoende :( een 5, maarja geschiedenis in het totaal sloot ik gelukkig wel af met een 6,3! Na geschiedenis volgde meteen mijn volgende grote vrees. Wiskunde.. Nou dat was me een hell, ik heb bijles gehad mega hard geoefend en nog snapte ik er maar weinig van.. bleek ook dat er veel dingen in die toets stonden die niet waren behandeld in het boek. NOUJA ZEG. hier heb ik nog geen cijfer van maar mijn gemiddelde van wiskunde is waarschijnlijk een 6,4 ! En heb ik daarbij mn tekortpunt weggewerkt.

Woensdag, een rekentoets?! voor tijdvulling daar had ik dus even moooi geen zin in he. Ik zag muur keihard zwoegen naast mij.. Maar ik had zoiets van ja doooeei, dus ik heb  ABCBADBCDA random ingevuld, ik zie wel wat daar uitkomt (y). Daarna hadden we scheikunde wat echt megaaa goed ging, had voor deze toets ook een 7,3!!! prooouud. haha, scheikunde sluit ik af met een 6,1. Daarna Duits leestoets, deze ging echt goedd hoop echt op een voldoende want dan heb ik misschien mijn tekortpunt weggewerkt nu sta ik voor Duits een 5,3 echt zuuuur! dat krijg je dus als je in de eerste tweeperiode's geen klooot uitvoerd en dus allemaal enen 2en en 3en gaat halen , STOMSTOMSTOM.

Donderdag, ik begon deze dag al lekker, goed verslapen. Ik ben ook helemaal dooood op, dus had ik 10 minuten om mezelf klaar te maken, resultaat mega ontploft haar en make uploos, bleek ook nog dat ik economie ipv aardrijkskunde had , ik had dus voor aardrijkskunde geleerd... We begonnen met een Frans leestoets, deze ging redelijk, muur is namelijk mega goed in franss! Dus ik maaktte de vraag en ''checktte'' hem bij Muur! Slim he? haha, dus dankje muuuur! hier heb ik nog geen cijfer van terug ik hoop iets van een 6 minimaal te hebben nu is mijn gemiddelde voor frans een 5,7 als ik maar geen onvoldoende heb is alles goedd! daarna had ik dus economie ik had het geluk dat ik al veel vantevoren had geleerd, want anders was ik zwaaar de lul! Ik heb gelukkig hulp gehad met plannen van Janne, die geeft me ook bijles voor Frans en is helemaaal toppiee! thanks Janne! . hier heb ik ook nog geen cijfer van terug gehad, ik verwacht ook hier een voldoende. gemiddeld sta ik een 5,8 voor economie.

Vrijdag, morgen heb ik Aardrijkskunde waar ik vrij goed voor sta 6,2 en engels, waar ik 5,9 voor sta omdat ik een 1,2 haalde xd. en daarna heeerlijk vakantiee!



zoals jullie zien ben ik niet bepaald mega lerend ingesteld, en ben ik lui. Maar ik probeer er het beste van te maken. En ja ik weet het, ik had in het begin van het jaar beter mn best moeten doen, en meer moeten opletten, en niet de hele tijd zitten kletsen, of bezig te zijn met anderen. Ik weet het, geef me maar geen preek deze heb ik al gehad van mn ouders. En geloof me, probeer niet lager te halen dan eeen 4,5 want je haalt het bijna niet op! Mahn, want een lang artikel zeg, maarja ik had wat goed te maken hahah! aangezien ik gister niets heb geplaatst (was het niet de bedoeling dat ik bijna niet zo bloggen in de toetsweeek/? )

Mocht je nog toetsweek hebben of nog naar schoolmoeten SUCCES!

Liefs, Kiona



Geen opmerkingen:

Een reactie posten