donderdag 21 juni 2012

Pimp tips

Heb je al vakantie? En wil je ook je slaapkamer pimpen zonder dat je je ouders lastig hoeft te vallen? Hier een aantal tips.

Ikzelf maak altijd mijn eigen collages. Ik sprokkel allerlei tijdschriften bij elkaar, zorg dat ik een schilder doek heb en ik ga aan de ging met deze een basiskleur te geven. Zodra ik dat heb gedaan knip ik dingen uit die ik bij de basiskleur vind passen, die ik bij mezelf vind passen en gewoon plaatjes die me aanspreken (of leuke quotes.) En deze plak ik dan op mijn doek zodra die droog is et voila!

Natuurlijk kan je nog veel meer dingen ondernemen. Zo kan je je eigen slingers maken om bijvoorbeeld aan je spiegel te hangen. Hiervoor heb je een lang touw nodig (niet te dik!) het touw is het leukste al het iets groter is dan 1 meter. Dit touw ga je zelf versieren met lampjes, bloemetjes, hartjes etc. Je kan je eigen creatieve brein hiervoor gebruiken om jezelf toch in de vakantie te vermaken!

Hopelijk hebben jullie hier iets aan. En voor sommige, alvast een fijne vakantie!
Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten