dinsdag 12 juni 2012

Foto dagboek

Omdat ik jullie nog beloofd had om een aantal foto's te laten zien, heb ik voor nu even een foto dagboekje gemaakt!

Ik moest van de week weer oppassen, en degene bij wie ik oppas had gezegd dat ik wat van de yoghurt chocolade cake mocht. Ik kan daar natuurlijk niet vanaf blijven en heb ook een stukje genomen. 1 ding, hij was echt verrukkelijk!
(En de hond keek er ook smachtend naar.)





Kennismakingsdag met de brugklassers. Ik ben samen met 2 vriendinnen, Kiona en Sophie, hulpmentor. Misschien dat jullie het wel kennen? Maar dat zijn dus meiden/jongens uit de derde klas die buiten de echte mentor om ook dingen doen met de aankomende brugklassers. En met de kennismakingsdag hebben we hun een moodboard laten maken. Uiteindelijk vond ik dit de leukste. Mooi gecombineerd met alle kleuren.

Misschien kennen jullie het wel? Manga. Ik heb samen met mijn zusje 3 manga boeken besteld en ze zijn alle 3 binnen gekomen. Hier moest ik even een foto van maken, haha!





Mijn computer is (EINDELIJK!) aangesloten op mijn eigen bureau. Daar moest ik ook even een moment opname van hebben! Hahaha.




Tijdens de laatste tekenles van het jaar was het de bedoeling dat we van onszelf gingen zeggen hoe wij ons over 10 jaar zouden zien. Omdat het onduidelijk is zal ik een aantal punten opnoemen die ik heb geschreven:
- Ik denk dat ik over 10 jaar nog bij mijn ouders woon.. aii
- Ik hoop al een deel van de wereld gezien te hebben.
- Ik ben nog steeds bevriend met de vriendinnen van nu.
- Ik ben een grote kledingkast
- Ik hoop mijn opleiding al klaar te hebben....


Nou, dat waren de foto's van mijn foto dagboek.
Ik ga nu snel weer even scheikunde leren, haha!

Liefs, Muriël



Geen opmerkingen:

Een reactie posten