zaterdag 9 juni 2012

Maskertje

Met mijn verjaardag (al een hele tijd geleden!) heb ik van Kiona allemaal test dingen gekregen en ook 4 maskertjes. En ik heb ze na die dag in mijn mandje gelegd en ik ben er niet meer aan geweest. Totdat ik ze van de week weer zag en ik eigenlijk toch zin had in een masker. Dus ik heb hem maar gewoon opgedaan!
Eerste instantie dacht ik dat het masker er echt voor zou zorgen dat alles wit werd (of bruin bij de chocolade maskers) Maar eigenlijk werd hij mooi doorzichtig.
Uiteindelijk heb ik hem er na 15 minuten afgehaald en mijn huid voelde best zacht. Meestal gebeurd dat ook wel na zo'n maskertje, want dat is immers ook wel een van de bedoelingen. Deze rook trouwens ook echt heel erg lekker! Een combinatie van Perzik en noten. Echt heerlijk!
Nogmaals bedankt voor de maskertjes Kiona, haha!

Ik heb alleen zelf nog geen idee waar ik ze moet kopen. Als ik namelijk de winkel weet dan zou ik er het liefst meer van willen hebben voor de vakantie, heerlijk! haha

Liefs, Muriël

1 opmerking: