maandag 4 juni 2012

My social life

Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar dingen geplaatst die over beauty, fashion en eten gaan. Nu wilde ik jullie eigenlijk iets over mijn weekend gaan vertellen.
Dit weekend was er bij ons in de buurt 2 dagen lang een soort feest dat in het teken stond van de Franse tijd. En met onze school hebben wat leerlingen (waaronder ik) meegedaan om wat dingen daar te laten zien.

Zaterdag:
Op zaterdag heb ik samen met 2 vriendinnen onze zelfgemaakte dans opgevoerd op 2 verschillende plekken. (in totaal dus drie keer.)
Maar dat is niet het enigste wat we die dag hebben gedaan. Zo moesten we onze lunch ophalen en plots werden we geroepen door een aantal Fransen dat wij drieën met een jongen van die groep op de foto moesten omdat het zijn verjaardag was? Het werd nog erger hoor, hahaha. Op een gegeven moment riep een vrouw uit die groep: 'Un bisou un bisou pour son anniversaire!' (Een kus, een kus voor zijn verjaardag) en uiteindelijk ook: 'Une kiss une kiss!' (In plaats van one - une haha) We hebben ze hard gelachen!
Het dansen ging verder wel oké. 2x op een podium en 1x midden in de straat op de grond haha.
Uiteindelijk zijn we rond 3 uur weggegaan.. Maar Muriël en Sophie wilden beide een ijsje. Dus ik bestel een ijsje met 2 bolletjes en wil ik pinnen... Ja hoor, kan je er niet pinnen?! Dus Sophie mij voor geschoten, maar nu had ze geen geld meer voor zichzelf.. Dus ik weer naar een pinautomaat in de buurt om geld te pinnen. Mijn ijsje stond op smelten.. maar het is uiteindelijk gelukt hoor haha!

Zondag:
Tja, wat moet ik er van zeggen? Het weer was flut, er waren bijna geen mensen... en we hebben uiteindelijk maar 1x kunnen/mogen dansen omdat we voor 'overlast' zorgden voor een paard.. Ik heb nergens een paard gezien, maar oké.
Na de ochtend, begin van de middag, heb ik in totaal 2x poffertjes op.. HAHAHA. JA mijn bonnetjes moesten op en ik had honger. (nee niet ik alleen hoor..)
Uiteindelijk zijn we maar tot kwart over 2 gebleven omdat er niks meer te doen was voor ons.. Jammer.

Mijn weekend was vrij druk, maar toch best gezellig.
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan? ;D

Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten