dinsdag 31 juli 2012

Olympische spelen

 De olympische spelen van 2012 zijn afgelopen donderdag van start gegaan in Londen. Zoals sommige het wel hebben gezien begonnen ze 's avonds met weer een verpletterende openings ceremonie. Ikzelf zat de afgelopen 5 dagen in Londen en ik heb heel veel van dichtbij meegemaakt. Jammer genoeg hebben we geen karten toegewezen gekregen voor de ceremonie, maar ik ben wel naar Tennis en hockey geweest.

Als je eenmaal in het olympische park rondloopt, waar veel arena's staan waar de sporten worden gehouden, kom je ontzettend veel nationaliteiten tegen in 1 seconde. Best indrukwekkend om te zien. Samen met mijn ouders en zusje waren wij er ook helemaal klaar voor om Nederland aan te moedigen. Met onze oranje outfits en gekleurde wangen vielen wij natuurlijk wel op, maar we waren tijdens de hockey wedstrijden absoluut niet de top. In Wimbledon, waar de tennis wedstrijden worden gehouden, liepen daar weinig uitgedoste mensen op dat moment rond. Vandaar dat we daar iets meer opvielen met de reuze oranje brillen en de glitter hoedjes, haha. Daar werden we bij het begin door een beveiligings vrouw 'fashion award of the day' genoemd. Best leuk om te horen hahaha!

Eerder had ik jullie mijn 'ik neem mee op vakantie' post laten zien en daar lag mijn oranje glitterhoedje tussen. Deze heb ik ook die 2 dagen echt opgehad hahaha. Niet erg fashionable, maar ik dacht, nobody knows me? Dus kom maar op!

Tot nu toe heeft Nederland al 1 medaille weten te bemachtigen. Goud van wielrenster Marianne Vos. Helaas hebben we net naast het brons gegrepen met Judo en ook met tafeltennis zijn we net niet door wat erg jammer is. Maar, alles komt helemaal goed!

Liefs, Muriël

Ps. Ik heb erg veel gekocht in Londen... Hier volgt nog een shopblog over. Ook heb ik nog een foto dagboek in de planning!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten