donderdag 5 juli 2012

Outfit of the day

The outfit of the day.
- Dit keer heb ik er 2! -
Terwijl ik hier in Frankrijk van de zon geniet (Jullie ook in Nederland?) heb ik voor jullie een outfit of the day. Omdat ik inspiratie had, zijn het er 2 geworden. Van 2 dagen dus! Enjoy.
De oorbellen die ik in heb hebben jullie misschien herkend van het shopblog filmpje van mij en Kiona samen. De oranje blouse is afkomstig van de Coolcat. Helaas nu niet meer verkrijgbaar. De zwarte singlet die ik er onderaan heb is van Only. (€9,99) Helaas zijn deze uit het assortiment waar ik ze altijd haalde en daar baal ik best van.
Next outfit:
Ik draag eigenlijk niet vaak jurkjes. Maar deze zag ik in Almere stad hangen, en ik was gelijk verliefd!
Het jurkje en het riempje heb ik samen gekocht in een winkeltje in Almere. Ik draag hem niet zo heel vaak maar nu met de zomer dagen en feestjes wil ik hem weer eens aantrekken. Ik vind hem zelf namelijk heel leuk. De jurk kostte €25,-
 Onder het jurkje heb ik laarsjes met een hak aan. Deze schoenen heb ik in de winter gekocht met een vriendin maar ik heb ze eigenlijk niet heel vaak aangehad. Deze waren toen €19,99.

Liefs, Muriël

1 opmerking:

  1. Such a cute outfit! Love your blazer!
    :)
    Allison
    P.S. I'm having a $75 Shopbop giveaway on my blog, so don't forget to enter! :)
    A's Fashion Files
    $75 Shopbop Giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen