maandag 2 juli 2012

Vakantie bestemming 2:

Zoals ik jullie al eerder heb verteld ga ik 2x op vakantie dit jaar. Dit is eigenlijk een uitzondering want normaal gebeurd dit nooit, maar een ding is zeker! Ik heb er echt onwijs veel zin in hahaha!

De tweede vakantie bestemming is Londen. Ik ben nog nooit in Londen geweest dus ik kijk er echt naar uit. De reden dat we naar Londen gaan en het niet bij Frankrijk houden dit jaar, is omdat we naar de Olympische spelen gaan. Iets wat me heel gaaf lijkt om een keer van dichtbij mee te maken. En mijn ouders dachten precies hetzelfde toen ze hoorde dat de zomer spelen 2012 in Londen werden gehouden. We zijn 2 jaar lang bezig geweest voor kaarten en uiteindelijk is dit gelukt! We hebben 2 wedstrijden uitgeloot gekregen: Tennis en Hockey. Ik denk dat dit ook echt een ervaring rijker gaat worden. De kans is wel klein dat we een Nederlandse wedstrijd te zien krijgen. Dit komt omdat we natuurlijk zijn uitgeloot en dat niet iedereen zijn gewenste sport/wedstrijd kan zien. Het is namelijk al echt een wonder boven wonder dat we deze twee sporten aangewezen hebben gekregen.
Buiten de olympische spelen, waar we 2 dagen zullen zitten gaan we ook nog dingen van Londen zelf bezichtigen. Beter alles in een keer, toch? Ik heb wel een aantal plaatsen waar ik echt heen wil. En dat zijn natuurlijk de bekendste plekken van Londen. The big ben, the London bridge etc. Mijn ouders zullen zo ook hun musea en culturele dingen hebben dus ik geloof dat we onze tijd hard nodig hebben!
Ik ga er niet zo zeer vanuit dat het weer onwijs mooi is. Het klimaat verschilt niet ontzettend veel met dat van Nederland. Dus we zullen wel zien wat voor weer er is!
Buiten deze culturele dingen is er 1 ding wat er niet kan ontbreken op mijn verlanglijstje. Ik wil de winkelstraten kunnen proeven, haha! Ik wil zelf al een hele tijd naar Londen toe om ook gewoon eens andere winkels te zien dan we hier in de buurt hebben. En ik heb al aangegeven dat ik 1 dag gewoon wil shoppen! Natuurlijk zullen veel dingen ver boven mijn budget liggen.. Maar ik wil toch hoe dan ook niet met lege handen thuiskomen.
En natuurlijk een souvenirtje voor mijn vriendinnen kan ook geen kwaad.. haha

En hoe zit het met jullie vakantie plannen? Ook al ideeën? Misschien al iets geboekt? Ik ben wel benieuwd naar jullie zomervakantie!

Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten