woensdag 1 augustus 2012

OOTD

Outfit van de dag: Een echte primark outfit. Betaalbaar dus!
Shortje: Primark
Blazer: Ooit bij de Falls (Den Bosch) gekocht
Tasje/ Portemonnee: Primark
Armband: Primark
Kanten shirt: Primark
Top eronder: MacDan
Eigenlijk hebben we hier in Nederland niet echt heel erg goed weer gehad. Maar ik had een klein beetje de zomer in mijn bol. Vandaar dat ik er zomers bij liep. Maar ach, binnen is het 20 graden en buiten kom ik niet als het regent of koud is. Dus waarom ook niet, haha?
 Hier zie je goed dat ik eronder nog een zwarte top heb.
Een aantal dingen van deze outfit zullen jullie nog terug zien in mijn shopblog.
Omdat ik de kleren in Londen heb gekocht (de primark kleren) kan ik de prijzen zo 1 2 3 niet noemen omdat ze in Engeland niet met de euro betalen.

Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten