zondag 29 juli 2012

Fashion fashion fashion

Crochet, ook wel kleding met kant of gehaakte kleding.
Ik heb voor jullie even wat kledingstukken opgezocht in de pasteltint, wat ik nog steeds ontzettend mooi vind!

1. Short - Vero Moda
2. Short - Floral
Ikzelf heb ook een shirt hiervan in het geel. Een tijdje geleden hebben jullie die kunnen zien in mijn shopblog. Ik hou van deze trend!

------
Neon is en blijft een must have van deze zomer. Alhoewel de zomer in Nederland even ver te zoeken was hebben vrij veel meiden al een Neon kledingstuk in bezit. Omdat het gewoon moet, haha.
Ik heb een outfit samengesteld waarin Neon verwerkt zit.

------
Wishlist.
Terwijl jullie dit artikel van mij lezen zit ik in Londen en ik ben van plan om hier ook te gaan shoppen. Je bent namelijk niet vaak in Londen? 
En ik heb wel een wishlist.. Dus die wilde ik jullie ook even laten zien!

1: Ik wil heel erg graag een kanten jurkje. Dus deze staat absoluut in mijn wishlist!
2: Ik heb donker blauwe all stars, maar deze zijn een beetje heel erg aan het verslijten. Hard nieuwe nodig dus! Eerst wilde ik een pastel all star, maar die zijn heel moeilijk verkrijgbaar. Deze kleur heb ik in Frankrijk al gespot alleen niet gekocht. Nu maar hopen dat ik ze nog kan vinden!
3: Ik wil heel graag een bordeaux rode broek. En vandaar deze. Een printje zoals hier vind ik op zich ook best leuk. Dus ik ga zeker kijken of ik ze kan vinden!
4: Grote armband met print. Ik heb ontzettend veel armbanden, maar geen grote zoals deze. En ook geen leuke met print. Vandaar, haha.
5: Studs, bleken jsdhsjk me like. Mijn gebleekte broek is mislukt.. en ik heb nog niks met studs (op sandaaltjes na) dus misschien dat ik zoiets nog wil hebben!
6: Ik heb in Frankrijk zo'n blouse in het crème gekocht, maar ik wil wat meer kleur dus misschien dat ik nog kijk voor zo een. Een neon kleur misschien?
7: Spijker jasje. Ik heb er een in het rood/roze, nu nog echt spijker!
8: Ik vind zulke laarsjes dus echt geweldig! Deze wil ik absoluut voor het herfstseizoen hebben.
9: Een spijker geletje. E kan er veel mee doen, dus die moet ik hebben!

Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten