vrijdag 20 juli 2012

Fashion in Frankrijk

Hallo allemaal!Ik heb voor jullie een fashion artikel vanuit Frankrijk met wat fashion/kleding die ik mooi vind, maar wat ik uiteindelijk niet gekocht heb. Have fun!
Deze blouse heeft een lichtroze / lila kleur en ik vond hem eigenlijk best leuk. Hij koste maar €12,99 maar ik heb hem uiteindelijk niet gekocht omdat ik al best veel blousjes de laatste tijd heb gekocht.. Maar ik blijf hem wel mooi vinden!
Spijkerblousjes, helemaal in. Alleen het probleem is, ik heb er al een en die trek ik niet al te vaak aan.. Dus een tweede aanschaffen zou eigenlij zonde zijn.. Hij was geloof ik €15,99 maar ik heb hem toch niet genomen..
(Sorry voor de slechte kwaliteit...)
Deze schoentjes vond ik ontzettend schattig! Het was ongeveer de vorm die je kan vergelijken met VANS alleen dan geen dikke zool eronder. Het was een mooie spijkerstof. Ik heb ze alleen niet gekocht omdat ik genoeg schoenen heb, vind ik, hahah.
Een maxi dress. En ik vond hem stiekem heeeel erg leuk. Alleen ik wist van mezelf dat ik deze nooit aan zou doen, dus dat is de reden dat ik hem niet heb genomen haha. Maar uiteindelijk vind ik hem toch stiekem wel leuk!
O wat vond ik deze tas leuk en o wat was hij toch best duur...

Liefs, Muriël

1 opmerking:

  1. Jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn, maar dat spijkerblouseje is echt heel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen