woensdag 4 juli 2012

Getest: action stuff

Ik ga naar de action en neem mee naar huis, koude waxstrips en schuimende reinigings doekjes.
Om te beginnen met mijn hobby harssen, hahah. Voor 1,50 kan je niet lijden denk ik zo? Dus ik kocht een pakje to try. In het pakje zitten 12 strips die je aan beide kanten kan gebruiken en nog drie kleintjes.  Het is me niet echt heel duidelijk geworden hoeveel keer ik mijn benen met dat pakje kan harssen..? In ieder geval, ik heb er twee benen mee kunnen doen en heb ik nog twee grote strips over en mijn ministripjes.


Oke, het is niet salonkwaliteit, van wat ik gewend ben. Maar hey, voor 1,50 kan niemand liggen verrekken. En het is oke, ik ben met mijn 2 onderbenen moet ik dan wel zeggen, 3 kwartier bezig geweest. Het was dan ook kwart voor 1 's nachts dat ik begon dus daar kan het aan liggen hahah! Maar al met al, mocht je bij de action komen raad ik je deze aan om een paar in te slaan, voor nood is het altijd praktisch en misschien gebruik je het hele pakje voor 2 benen maar ja, zoals ik al zei 1,50 ;). Budget tip dus!
Van de action had ik al wel eens eerder make upremover doekjes, maar die irriteerden mijn ogen echt en gaven een branderig gevoel. Aangezien mijn o zo fijne dr. van der hoog makeupremover bijna op is. (snik snik, uit het assortiment) moet ik toch een vervanger gaan zoeken. Dus ik heb deze geprobeerd, ook wel iets van 1 euro nog iets. En als je ze uit het pakje haalt, zijn ze droog maar je moet ze in contact brengen met water, dat is het enigste nadeel. Daarna gaan ze aardig schuimen, mijn grootste fear was dus dat het vreselijk zou gaan prikken in je ogen, maar dit valt echt mee. En omdat ik zoveel over heb voor jullie, overwon ik mijn fear en wreef ik even goed door mn oog, zodat het schuim in mn oog kwam, en geen prik jeuk ed.   LOVETHISSSS.
Het is niet brandend, met een doekje krijg ik allebei mijn ogen schoon (33445 lagen mascara, eyeliner, ogpotlood) en is het goed schoon . ACTION IS GOED BEZIG!! C:

Liefs, Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten