zaterdag 7 juli 2012

Inspirational day

Weer een inspirational day. Ik kwam toen ik mijn koffers ging inpakken ontzettend veel dingen tegen die mee moesteb. En die wilde ik jullie eigenlijk even laten zien!
Laatst had ik van een vriendin weer boeken geleend voor de vakantie. Ik lees zelf ontzettend graag en vandaar dat ik had gevraagd of ik wat boeken mocht lenen. Ik lees eigenlijk alle boeken van Maren Stoffels maar deze 2 had ik stiekem nog niet gelezen. Dus die zitten in mijn koffer en die kan ik lekker uitlezen op vakantie.
ORANJE. Nederland heeft het met het EK natuurlijk niet ver gemaakt. Maar de Olympische Spelen zit er aan te komen in Londen. En natuurlijk moeten wij als familie ook een beetje oranje verkleed gaan. Samen met mijn moeder heb ik de foutste dingen gekocht. Ach joh, niemand kent ons daar toch?
Ik heb een tijdje geleden van mijn zusje deze sleutelhanger gehad. Ik ben er ontzettend blij mee en ook deze heeft een klein plaatsje in mijn koffer..
Ai, hij ligt er nog al alleen te wachten totdat hij gebruikt wordt.. Na Frankrijk ben jij ook van de partij hoor!
Helaas mag mijn kat natuurlijk niet mee in mijn koffer en iemand anders zal ook voor haar zorgen. Beter gezegd, de buren want daar schooit ze toch altijd hahaha. Het is een wilde kat dus eigenlijk geen echte huiskat, maar desondanks is het toch een schatje en knuffelbaar hoor!
Mijn lekkerste geurtje mag ik ook niet missen op vakantie. Ik zal dan wel veel gaan zwemmen, maar ik vind nog steeds deze van Avril Lavigne ontzettend lekker. En ik heb niet de kleine versie... Nee nee, de grote haha!

Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten