donderdag 19 juli 2012

shorts, vestjes, tops. summer 2012


Dit had ik dus gepland, een zomer met mooi zonnig weer. Waar je lekker in je shorts enhemdje kon rondlopen,  alleen iets in mij denkt vaag dat het niet meer gaat gebeuren deze vakantie.. Iemand die het zelfe denkt? Dus moeten we het maar doen met een leuk vestje erboven..
En wat je dus heel vaak ziet, is een mega korte short met een leuke blazer erover heen, ook gespot op de catwalk!



 Hoeveel leuke tops er dit jaar zijn is niet normaal! ik bedoel hier wordt je gelukkig van!


LIKELIKELIKE, even op een rijtje, de eerste short die je ziet met gaten enzo. Zoiets heb ik meer subtiele gaten maar oke. En de derde met studs! omyngoshie die wil je toch in je kast hebben hangen? net als die mintgroene en die rechts daarnaast met studs en kleurrijke print. of de zwarte met studs! en die gestreepte.
Ik heb liefde voor shorts :):):)

Liefs, Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten