zondag 8 juli 2012

TAG; nailpolish and me

vintage

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Vergeleken met andere mensen heb  ik weinig lakjes denk ik, mijn nagellakverslaving is pas net begonnen. Nagellak vond ik doelloos tijdverspilling en voor tutjes. Maar hey het is leuk! dus ik heb er ongeveer ehm 25 denk ik zo, maar deze is druk in uitbreiding..
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Het is bij mij heel divers, ik heb er veel van essence maar ook veel van Hema omdat die zoveel leuke kleurtjes nu heeft!
3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Roze, en oranje tinten. Iniedergeval lekker fel :)
Google Image Result for https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOjJs3cP8KYsNYxhcN_slifAALDn5jHWIaAeU07NZpe6L10KxI7nSGXcm8lmUIAjF6_s9LbZ8PnhOh8QLaWhXVBM9BdPRn-AmCGG5fYh9ieBXsz5VW0A0Wj8iTf0JNFXgAh5lXdzjVD_P9/s1600/essie-neon-polish-de-43331513.jpg
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, ik moet nog zooooveeeeeel kleuren. Maar ik moet reeel blijven van mezelf. Oke kiona, die kleur lijkt al o peen kleur die je hebt dus nee. En qua finishes heb ik amper iets.
5. Welke nagellak draag je het meest?
Kleur 04 en 21 van Hema, zijn lekker fel en maken je huid nog bruiner !
6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
van mijn afgrijselijke blauwe grijs iets kleurigs lelijks iets. snapje? iniedergeval ik kan niks weggooien..
don´t ever forget: - hemma igen!! - mydreamz
7. Gebruik je een basecoat?
Ik moet eerlijk zijn , dus nee. Ik ben er te lam voor, ik vind het toch allang duren voordat iets is opgedroogd en tijd voor een basecoat heb ik dus helemaal niet. Sorry, ik weet dat ik het zou moeten doen..
8. Gebruik je een topcoat?
Soms, als ik zin heb.. Bijna nooit dus haha!
9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand, Maar ik kan dus niks qua nailart ik ben blij als ik mn nagels normaal gelakt krijg ..
Resultados de la Búsqueda de imágenes de Google de https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjqcZhiN0ZxOQxYsEu0P1KRbfqJuHW0eP00OMnot4a7dX7oSv6u38l9AU8rkeUmQDBSihNMYUnHWll4SewWsvOAvjP1xKVtg1TAx6sziUjzioEeSZvWpMuE3WbT2tDrCKxXZ_hYUbtY0-A/s1600/tips+of+removing+glitter+nail+polish.jpg
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Toch de creme finish, ik vind glitters meestal iets tomuch.
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
nee, ik heb altijd geleefd zonder nagellak. Dus ik kan makkelijk zonder!
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
iets teveel, 5 terwijl ik zou sparen...

Toedeeels, Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten