maandag 30 juli 2012

LOOKBOOK

veel van jullie kennen het waarschijnlijk al wel, lookbook.nu . Ik heb heel wat mooie looks voorbij zien komen en deze wildde ik graag met jullie delen.

Iclothing Everything

Hier zie je ongeveer mijn stijl op dit moment, alleen dan net wat anders, shorts met een leuk blousje, mijn colbertje en mn vans. En die schoenen die zij draagt staan al een tijdje op mijn wishlist spijtig dat de mooiste mode onbetaalbaar is.

Choies Rivets Denim Jacket, Bardot Denim Shorts, Subtitled Velvet Tank, Jeffrey Campbell Tardy Platform Boots, H&M Bah

Studs, en spijkerstof. Should i say more?

2375351_lok

Zo;n jasje als hierboven staat op mijn wishlist, ik heb er een gespot bij primark en ik wil hem heeeeeeeel graaag.



Ik ben nog steeds opzoek naar een shirtje in die kleur, nog steeds niet gevonden jammer genoeg. Ik heb wel een lichtere variant in de sale geshopt bij de Mango, wanneer ik terug ben van vakantie krijgen jullie een shopblog.

Accessorize Bag, Zara Jacket, Topshop Jeans, Michael Kors Shoes

Wauw, i like the bag! Dat jasje wat je ziet heb ik een exacte kopie van! yay
Ray Ban Sunnies, American Apparel Razorback Tank, Sheinside.Com Flanging Loose Denim Shorts, Urban Outfitters Lace Bralette, Vans Van's Slip Ons

zo ga ik ongeveeer de zomer door, simpel shirt. En SHORTS <3





Dit haar vind ik zooo mooooi :)


Altijd als ik op lookbook zit wordt ik excited, en wil ik gaan shoppen en kleren kopen en combineren en aaaaaah. You know that feeeling?

fijneee vakantieee !

xoxo Kionaaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten