zaterdag 1 september 2012

Essence haul.

Een tijdje geleden ben ik in Rotterdam geweest, naar Primark en gewoon naar winkelcentrum Alexander. En daarbij had ik een shoplog opgenomen, op een andere camera.. (want jullie weten mijn andere camera wás kapot) En vervolgens weigert de oude camera nog maar iets te doen, waarop dus het shoplog stond. Balen, maar m'n camera is gemaakt en is weer helemaal terug! Maar dat hadden jullie vast al weer gezien? in ieder geval, ik liep door de Kruidvat en zag de ''essence, ready for boarding collectie''  en vond m wel leuk! dus ik heb wat ingeslagen. Ik moet vanmezelf wat meer creatiever gaan worden qua make up! haha. Dus hierbij moooie foto's van mn haul.

Ik kocht, de rfb hand & body wipes, ik had van essence ook die andere doekjes al eens gebruikt en deze bevielen mij goed, dus heb ik ze wederom weer gekocht voor 1,29 . Ook kocht ik een oogschaduwpalletje voor 3,49. Dit dus om te experimenteren. haha! en De silky touch blush voor 2,59


Ik houuu van deze doekjes van essence, en vind ze makkelijk voor in mn tas of naast mn bed. altijd praktisch. En ruiken heeeeeerlijk! lekker fris en zoet, en de doekjes (héél belangrijk) zijn vochtig genoeg. Echt een aandrader als je ze ziet in de schappen!


ik zoek eigenlijk al een tijdje een blush, eigenlijk wilde ik van nars - orgasm. Maar hey, ik ben een budget mens youknow, dus dat kan ik me niet veroorloven dus zocht ik een lowbudget blush. Woeeesh, essence meteen natuurlijk haah! ik kocht de blush in de kleur 10 adorable.

Hier zie je de blush echt slecht, maar wel goed mn wallen hahah! in het echt geeft het een mooie subtiele schattige roze kleur. purfecto.



Hierboven zie je het oogschaduwpalette ook uit de ready for boarding collectie in 01 beauty on tour.

Helaas heeft dit palette geen aparte namen voor elke mooooie kleurtje, maar alsnog snappen we het wel denk ik haha. Ik vind het palette voor de prijs een goede pigmentatie hebben en hij korrelt niet! fijn fijn, wat ik wel weer een nadeel vind is dat er geen matte kleuren in zitten. Zoals jullie weten ben ik een megaaa kluns met oogschaduw hahah, maar toch moet ik het vanmezelf weer proberen.. En anders kan deze ook weer doo rnaar muur. Ojaa die andere moet je nogophalen haha!

ik vind persoonlijk vooral de bruin mooi, en de lichte aan de rechterkant. En hier kan ik ook de meest mooie neutrale look mee maken :)
Wel een nadeel, veel van de rfb collectie is al op :(

liefssss , Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten