vrijdag 28 september 2012

Life Qoute



Mijn qoute, mijn eigen Qoute. Niet zelf verzonnen. Maar wel echt van mij.


Tumblr_luvbr6uzow1qe7mxjo1_500_large

''Never forget where you came from''  Veel mensen gaan verkeerd, gaan boven zichzelf uitstijgen. Kiezen het verkeerde pad, of vergeten de mensen die echt belangrijk zijn.
Zo als bijvoorbeeld, mensen die een vriendje krijgen, die aan de drugs zijn geraakt. Vanalles, ik merk het nu om mij heen. En zie dat alles continue verandert, daar kun je simpelweg niks aandoen. Maar wat ik nooit probeer te vergeten, is van waar ik ben gekomen, en wie mij daar heeft gebracht.
Die mensen die daar boven ook zijn laten je vallen als je terug naar beneden zakt. Ik heb het meegemaakt. En het is verschrikkelijk.







''Never ever ever forget where you came from'' 

Liefs, Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten