woensdag 19 september 2012

Make-up

Vandaag op school had ik de schoolfoto. Nu loop ik ook nog eens gezellig op krukken dus ik zag er behoorlijk tegenop. Ik heb namelijk met hardlopen ervoor gezorgd dat ik met een zweepslag zit opgezadeld. Een scheurtje in mijn kuitspier dus en aangezien de pasfoto in een busje gemaakt wordt, en ik daar niet in kan komen, had ik er nieeeet veel zit in. Maar, ik heb het overleefd en ik heb uiteindelijk toch mijn best gedaan om bijvoorbeeld mijn make-up mooi te hebben.

Ik zal jullie nu laten zien hoe het er uit zag. Ik hou niet zo van te dikke make-up.. Zelf had ik zelfs geen foundation op vandaag. Naturel of niet soms? ;p



Mascara: Maxfactor
Oogschaduw: Miss Europe oogschaduw pallet
Eyeliner: Esscence

Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten