vrijdag 7 september 2012

Fotodagboek

Ik heb weer een onzinnige niks boeiende fotodagboek met dit keer gewoon niet interessante foto's. haha.
Ontzettende leuke klok, vind je ook niet? Mijn moeder heeft hem gekregen van mensen die gingen verhuizen en heeft de klok uiteindelijk aan mij gedoneerd. Ik had nog niet echt een klok op mijn kamer, dus ik vond alles best! Hij is niet heel stylisch, maar wel origineel?


Zijn jullie ook zo gek op die arizona flesjes? Ik in ieder geval wel. Sinds ik weet dat ze er zijn, wacht ik smachtend tot er een nieuw merk in de winkel komt om deze bij mijn verzameling te zetten. Ik ben geloof ik absoluut niet de enige die deze flesjes als uh... sier heeft...?
Afgelopen jaar met de surprises op school, heb ik dit foto knijper standaard gehad. Hij was eigenlijk best wel heel kinderachtig, maar toen bedacht ik me dat ik hem ook gewoon kon overschilderen. Sindsdien dient hij als standaard met foto's van mij en mijn beste vriendinnen.
Omdat mijn kast bijna klaar is en ik blijkbaar van een vriendin iets voorm ijn verjaardag krijg? Mocht ik geen make-up standaard achtig iets inslaan. Dus nu heb ik gezellig alles wat ik gebruik in een mandje gestopt. Dit is serieus nog niet eens een derde van mijn make-up verzameling.. maar de rest gebruik ik nooit?
Ook ik heb een abonnement op de Cosmo Girl. De Cosmo van de maand September is ook weer bij mij binnen gekomen. Altijd leuk om even door te lezen.
Helaas zit ik nu ook weer vast aan mijn school. Ook wiskunde hoort hier bij. Niet bepaald mijn lievelingsvak, maar toch moet het gebeuren.. Jippie..

Liefs, Muriël

4 opmerkingen: