maandag 3 september 2012

OOTD

Voor vandaag heb ik weer een outfit of the day in de planning. Afgelopen weekend heb ik samen met mijn zusje en een vriendin Utrecht onveilig gemaakt. Ja jullie horen het goed, ik ben alweer wezen shoppen.. Ik moet daar echt eens mee gaan stoppen haha. In ieder geval, 2 items die ik in deze outfit aan heb zijn nieuw. Benieuwd welke het zijn? Klik op 'lees meer'


Mijn outfit bestaat uit een legging, een lang shirtje en een truitje eroverheen. De legging heb ik gekocht in de New Yorker. Deze kostte €10,-
Het truitje is afkomstige van de C&A voor €12,- Ik koop eigenlijk nooit wat bij de C&A, maar ik zag hem en ik moest hem hebben..
De singlet die ik aan heb gebruik ik heel vaak. Basic is bij mij vaak te zien. Dit shirtje is van de only, helaas niet meer te koop. Tenminste, ik kan hem nergens meer vinden. Heel jammer want ik vind deze veel fijner dan die van de H&M.
Het zijn niet echt de grote studs die op mijn truitje zitten. Maar voor als nog vind ik dat het er wel onder valt. Ik ben er heel erg blij mee!
 Liefs, Muriël

2 opmerkingen:

  1. leuke outfit! Kijk ook eens op mijn blogXD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een heel leuke trui, de studs zijn heel subtiel aanwezig, daar hou ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen