zondag 23 september 2012

TAG

Vandaag heb ik voor jullie weer een post met vragen en antwoorden. Dit keer gaat het over wat ik allemaal wil bereiken en hoe ik me dingen inbeeld over later. Have fun!


Allereerst, wie ben je, wat doe je en wat zijn je hobby's?
Ik ben Muriël en samen met Kiona ben ik blogger van the desperate diaries. Ik zit momenteel in 4 Havo en mijn hobby's zijn dansen (streetdance/Hiphop), tekenen, shoppen, dingen doen met vriendinnen en ach lezen en bloggen? Hahaha

Ben je tot nu toe elk jaar over gegaan?
Jup! Gelukkig wel. In de eerste maar net, maar de andere 2 jaren gewoon prima. Daar ben ik best blij om.

Hoe hoop je dat dit jaar eruit ziet?
Beter dan alle andere jaren. Elk jaar was er wel iets aan de hand en ik hoop dat dat dit jaar niet zo is. Dat zou voor mij maar ook voor anderen een beter en gezelliger jaar geven.

Wat vind je het nadeel van het 4 havo zijn?
Iedereen gaat zijn eigen weg. Ik zie mijn vriendinnen minder. Vooral omdat een deel op het VWO zit, maar ook omdat iedereen een eigen profiel/pakket heeft samengesteld waardoor we niet meer echt bij elkaar zitten.

Wat wil je na de Havo gaan doen?
Ik wil zelf graag naar de politieacademie. Dat heb ik nu zo'n anderhalf jaar in mijn hoofd. Voorheen was het visagiste/styliste en ik heb ook een tijd volgehouden dat ik kinderarts wil worden. Maar, dat is het allemaal haha!

Welk beeld krijg je nu als je denkt in de toekomst. Denk maar aan 10 jaar?
Dan ben ik 25, bijna 26 en ik denk dat ik dan mijn opleiding heb afgerond en daar studeer naar recherchekundige. Misschien dat ik al een eigen optrekje heb en een vaste vriend? Ach, eigenlijk nog allemaal zo ver weg? Wél hoop ik dat ik al meer van de wereld heb gezien.

En dansen dan? Wil je daar dan niet in verder?
Nee. Eigenlijk heb ik ook nooit echt nagedacht om daarin verder te gaan. Ik zie mezelf niet bepaald een boterham verdienen in de danswereld. Absoluut niet.

Je zegt dat je graag dingen van de wereld wil zien. Je bent dus gek op reizen. Waar wil je dan echt nog naar toe?
Ja klopt, ik vind reizen geweldig. Het snuiven van de culturen uit anderen landen. Alleen ben ik niet dol op de vliegreizen. Maar, je moet er wat voor over hebben toch? Zelf zou ik graag naar Brazilië, Suriname, India/Nepal, Australië, Egypte, China en de VS willen. En eigenlijk stiekem nog terug naar Indonesië.

Zou je ook in het buitenland willen wonen?
Nee. Ik zie mezelf niet naar Australië of Amerika vertrekken. Ik ben een echt familie mens en ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg om zo lang van mijn familie vandaan te zijn. Dat zou niks voor mij zijn.

En werken of studeren in het buitenland?
Werken wil ik sowieso in Nederland doen en ook eigenlijk de studie die ik wil, wil ik hier voltooien. Wat ik wel zou willen is een tussenjaar nemen en dan buiten reizen als au pair in Engeland of Frankrijk willen zitten. Maar ach, of dat echt gebeurd weet ik niet hoor.

Hoe zie jij je 'gezin' voor je?
Ik hoop dat ik later gewoon een stabiele relatie heb. Ook hoop ik dat er ooit kinderen in beeld komen. Ik vind kinderen geweldig, dus dat is echt een soort wens.
Zijn er nog dingen waar je van droomt?
Wat mij heel erg gaaf lijkt, is om een eigen boek te maken. Maar mijn spelling is daarvoor denk ik niet zo goed.. Maar alsnog lijkt het me wel gaaf?
Daarbuiten wil ik nog graag een aantal personen ontmoeten.. Wie weet gebeurd het ook? hahaha

Liefs, Muriël

1 opmerking: