zaterdag 22 september 2012

fotoshoplog essence + swatches


Vandaag een fotoshoplog, van wederom wat essence spullen haha! ik geloof dat ik een lichte essence verzamel tik aan het ontwikkelen ben :)




Om te beginnen met essence 'smokey eye brush'  van 1.39 als ik het goed heb, maar die bonnetjes van de kruidvat zijn meestal niet zo duidelijk... Ik vind het een fijne kwast hij blend goed en houd makkelijk vast, een goede smokey eye brush. Én voor het geld dat je moet neertellen kun je het niet laten.


zoals je ziet is deze eyeliner een soort stift. Dit is voor mij iets nieuws, ik was diehard fan van het kwastje of niet het kwastje maar dat andere! haha je snapt vast niet wat ik bedoel. Maar ik moet zeggen dit is uitkomst! en zoals op de verpakking staat splashproof, dus niet compleet waterproof. Klopt helemaal een douche overleeft hij namelijk niet. (2,69)

Door het fijne kwastje aan de bovenkant kun je hele smalle lijntjes zetten maar ook aan het wat dikkere stuk van de stift kun je leuke lijntjes creeëren




Essence, WAUW. Complimenten voor dit geweldige mooie waaauwie lakje. Dit is zooo mooi. In het felle licht lijkt het koraal achtig, in donkerder licht is het donkerrood. En zo blijft deze nagellak de hele dag door veranderen. dit lakje kostte 1,49 . de dekking is goed! en hij droogt in tegenstelling tot andere essence lakjes super snel. wanneer je wat dikker lakt geeft het zelfs een gelnagel effect.

liefs, Kiona

2 opmerkingen: