dinsdag 11 september 2012

TAG; before i die

Tumblr_ma2by1tacc1rblu8no1_500_large

throw a drink in someone's face. Omygaaad, dit wil ik zograaag doen bij een persoon. En diegene daarna ooknog lief toelachen. Zo van ''hey die verdiende je''.



je kent het wel, in die echte meidenfilms. Dat ze heerlijk cakejes gaan bakken en dat het compleet uit de hand loopt. Naja, eigenlijk heb ik al een flour fight gehad. Maar toch ik wil een nieuwe flour fight. Eeen nog betere!



Dit lijkt me zo fk awesome! Gewoon uit een vliegtuig springen en dan die rust ervaren van het ''vliegen''



Ik hou echt serieus van concerten, het ademt een en al gezelligheid. En sfeer, appelpop is awesome. Ik wil ook nog naar festivals zoals 'zwarte cross' ''pinkpop'' 'lowlands' maar ook naar feesten zoals defqon en decibel. Mijn smaak is echt divers.



Voetballen, ik hou er van om te voetballen. Momenteel voetbal ik niet zo veel meer omdat ik dus een knieblessure heb. Flink balen. Maarja een professional worden is wel echt mega vet!



meet the one, ik denk dat ik net als elk ander 15 jarige meisje, nog niet goed weet wat liefde is. Echte liefde , dat je niet zonder elkaar kan. Niet kan eten zonder die gene dat je daarvoor leeft. Ik ken dat gevoel niet. Maar ik hoop ooit echt nog the one te vinden.



dit ziet er altijd zooo lief en cute en aaaah uit. En mhe :( ik wil ook die love feeling!




om toch nog even in de verliefdheid mood blijven, dit is allemaal cute!



ik heb een wreck this journal op mijn verlanglijstje staan voor mijn bday! woehoee. Dit vind ik echt een gaaf concept.



dit lijkt me echt het aller-aller-allér gaafste idee ooit, gewoon met je beste vrienden in een auto stappen en overal heen cruisen.



Nou klinkt het wel alsof mijn middelbare schoolleven zo verschrikkelijk is, maar dat valt mee hoor!
Maar ik merk wel dat het pittiger wordt. Alles gaat sneller, ze verwachtten meer van je.

before i die

om het af te sluiten, own a little bakery. CUPCAKESSSS.

lovelove, Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten