vrijdag 31 augustus 2012

Hugo Boss

 Wat ik nou toch weer heb gehad...

Wauw, een week geleden heb ik van een kok, vrienden van mijn ouders, een cadeautje gehad. Eerste instantie dacht ik echt, wat moet ik hiermee aan.. Het zijn namelijk allemaal kleine magneetjes en je kan er allerlei sieraden mee maken. Toen ik dat doorkreeg ben ik ermee gaan experimenteren. Die vriend van mijn ouders zei dat hij het niks vond en dat ik zo'n typisch meisje ben die er wel wat mee kan. En nou zeker wel dat ik er wat mee kan!

In het doosje van Boss zitten allemaal mini magneetjes en aan elkaar blijven zitten. Het magnetisch veld is sterk zodat je sieraden ook goed blijven zitten.

Al allereerste een simpele armband. Gewoon om je arm binden en net zolang doorgaan tot je het dik genoeg vind.
Ook kan je er een ring mee maken. Zelf hou ik van grove ringen. Vandaar dat hij zo groot is. Maar je kan ze ook kleiner maken als je dat wil.
Ook voor een ketting zijn mogelijkheden. Helaas kan je je ketting niet dik maken, aangezien ik niet zoveel magneten had. Als ik ooit deze weer vind, koop ik ze er extra bij. Het is namelijk een heel erg leuk experiment!

Love, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten