dinsdag 18 september 2012

Inspirational post

BACK TO BUSSINESSS. Hey ik ben er weer. Ik was weg, naja niet weg. Ik deed gewoon weer geen klote voor mn blog. Want ik was fucked up chaggerijnig over van alles. Dus hier komt een post over hoe ik mij al een hele tijd voel..


Dit is voor mij nogal moeilijk te accepteren, ik ben altijd bezig. Zélfs als ik slaap.. Ik denk continue stress continue. Ben continue met van alles bezig. ik wordt er serieeeus HEELEEMAAL NUTS van.

Smilin', ja als je mij ziet ben ik of de hele tijd aan het smilen als een dolle of ik heb een Super chaggerijnig hoofd met oortjes in, believe me als je me dan ziet. keep the distance. 

ik wil het heel graag, weer accepteren dat iemand leuk is enzo. Maar dat is gewoon moeilijk. Ik vind het lastig.

Dit is ongeveer het meest kutte gevoel wat je kan hebben denk ik, maar de laatste tijd heb ik dit zoo vaak.

dit heeft dus totaal geen toelichting nodig denk ik haha!

ik ben moe, gewoon doodop. Ik krijg niks voor elkaar. Alleen dingen waar ik me echt nog interresseer, en dat zijn maar bar weinig dingen de laatste tijd.

Dit vind ik dus een hele mooie, en ik weet niet of deze mensen mijn blog nog regelmatig lezen maar toch wil ik hun naam even noemen, want jullie zijn echt mijn lichtjes in de duisternis!
Daisy, Muur, Romie.
<3

Al vanaf het moment dat je mij iets in vertrouwen verteld of dat je me echt nodig heb zal ik er altijd vor je zijn, het is natuurlijk een super positieve eigenschap maar ik wordt er soms behoorlijk moe van.

dit sluit aan op het plaatje hierboven..

Als je mij ziet huilen dan moet er wel iets mega dramatisch zijn gebeurd, ik denk dat ik vorig jaar oktober voor het laatst gehuild heb. Dusja..

bitches should been banned.


thaaanks voor het lezen van mijn gezeik!

xoxo Kioon

1 opmerking:

  1. Kiona het komt goed! Een jaar lang niet gehuild? Ik huil best veel volgens mij en toch ben ik heel gelukkig:) haha .

    BeantwoordenVerwijderen