woensdag 5 september 2012

Make-up studio

Al een tijd lang heb ik 3 oogschaduw palletten van make-up studio in mijn make-up mand liggen. Eigenlijk wordt er maar 1 van deze 3 gebruikt, omdat ik de rest niet zo heel mooi vind. Ik heb deze 3 gekregen van mijn moeder en ik vind het zonde om ze weg te gooien haha!

 Klik op lees meer voor meer make-up studio.
De aller linkse - de groene/gele - vind ik persoonlijk het mooiste pallet. De middelste vind ik veel te zwaar. Ook al ik hem op doe, overtreft de make-up letterlijk alles. Voornamelijk de bovenste kleur is het zwaarst.De blauwe kleuren vind ik op zich ook mooi, alleen draag ik zelf weinig blauwe oogschaduw. Dat komt omdat ik zelf mijn oogschaduw probeer te matchen bij wat ik aan heb die dag, en blauw draag ik vrij weinig.
Zoals je hier ziet zijn de bovenste 2 kleuren vrij zwaar. Ook als ik ze op min ogen aan zou brengen, worden mijn ogen heel erg donker. Zelf vind ik dat niet altijd mooi. Misschien ligt het wel aan de manier hoe ik het op doe, maar vooralsnog is dit niet mij favoriet.
 
Dit vind ik echt de allerleukste kleuren. Ze zijn lekker zacht, zijn niet heel zwaar als ik ze opdoe en ook de combinatie samen is heel erg mooi.
Zoals je ziet valt de zwaarheid van de blauwe kleuren ook best mee. Bij de roze zag je voornamelijk dat het ging op het donkere. Maar bij deze is de kleur vrij ligt en vind ik het mooi om deze aan te brengen op mijn ogen. Helaas heb ik niet vaak kleding aan waarbij ik blauwe oogschaduw op zou doen.

Welke kleur vinden jullie persoonlijk het leukst?

Liefs, Muriël

4 opmerkingen:

  1. Die middelste kleuren zijn inderdaad erg zwaar maar wel erg mooie kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het middelste palletje wel erg mooi, maar het is waar, de Make-Up Studio oogschaduws zijn erg gepigmenteerd en het kan snel teveel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen