dinsdag 4 september 2012

Action make-up

Ik krijg een beetje een tik met het kopen van make-up. Normaal vind ik het altijd wel prima als ik mascara en een oogschaduwtje heb. Maar de laatste tijd sla ik iets meer in. Vorige week ben ik samen met mijn moeder naar de action geweest voor de aankleding van mijn nieuwe mini mini mini inloopkast. Je kan er 1 stap in zetten, vandaar de mini mini mini haha.
Vandaag wilde ik jullie wat meer laten weten over de make-up die ik heb gekocht.

Deze keer heb ik een blush gekocht, 3 oogpotloden, oogschaduw waarmee je een smokey eye kan maken en kwasten. De kleur van de kwast vind ik eigenlijk niet zo mooi. Maar omdat het zo goedkoop was en ik eigenlijk best weinig kwasten heb, wilde ik toch een paar hebben.
Hierboven zie je de blush. De kleur vind ik prima. Hij is niet te donker aangezien ik daar absoluut niet van hou. Het geeft een beetje een natuurlijke rode kleur en de glittertjes zijn eigenlijk als ik het op mijn wang heb, niet zo goed te zien.
De 3 eye liner potloden zijn best fijn. Als ik ze op mijn ogen doet vind ik eerlijk gezegd de zwarte kleur het minst mooi ogen. Het wordt meer grijs dan zwart. De donkerbruine, de kleur helemaal rechts, valt het mooist op. Vind ik dan althans.
De oogschaduw heb ik voornamelijk gekocht omdat ik vrij vaak een smokey eye maak. Ik draag niet echt veel oogschaduw, maar als ik het doe wil ik graag een smokey eye effect krijgen.

De kwasten heb ik dus eigenlijk alleen gekocht omdat ik meer kwasten wilden. De kleur vond ik nou niet bepaald een succes. Maar alles beter dan knal roze, vind ik.

Uiteindelijk vind ik de make-up van de action toch best goed. Voor dit prijsje kan je aardig wat inslaan en bij mij werkt het gewoon prima. Het enige wat ik niet fijn vind is hun mascara. Dat komt eigenlijk omdat ik niet zo van harde borsteltjes hou.

Hebben jullie goede ervaringen met de action?

Love, Muriël

4 opmerkingen:

  1. De Action verkoopt echt enkele leuke productjes, vooral de oogschaduws komen bij mij in het mandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. True, ze verkopen best leuke dingen qua make-up! Ik ga meestal voor de topcoats, waarmee ik mijn own nagellak mee maak, maar de oogschaduws zijn inderdaad aanraders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De oogschaduws vind ik zelf ook geweldig, maar ik ben geen al te grote fan van hun blush. ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kwasten die je daar hebt zijn goedkoop, maar helaas heel slecht en hard. Vind ik persoonlijk ook erg jammer maarja besteed graag iets meer voor een geweldige kwast (met iets meer bedoel ik ongeveer tot de 4,-)

    BeantwoordenVerwijderen