zondag 9 september 2012

Nieuwe kledingkast

Oh ik ben er helemaal blij mee haha! Ik heb mijn ouders overgehaald dat ik een geheel nieuwe kledingkast zou krijgen. Maar niet een kast die je bij de ikea zo haalt, nee. Een kast die mijn vader in elkaar getimmerd heeft en die je kan benoemen tot mini mini mini mini mini inloopkast(je). Je kan namelijk maar 1 stap zetten en als je er meer wil zetten, tja, dan gaat dat dus niet.
Benieuwd? Klik op lees meer!


Zo ziet de kast er van voren uit. Er moeten nog wat dingen aan gedaan worden. Zo wil ik de kleur anders verven en op de plank waar je de hartjes slinger ziet, daar wil ik een quote plaatsen. Maar weet je, dat komt later allemaal wel haha! Eerst moet ik de indeling nog veranderen omdat niet alles in mijn kast past.. oeps.
De verzameling waar ik denk ik nog wel het meest van heb.. Jasjes.. In de loop der jaren zijn jasjes, vestjes, jacks etc absoluut mijn favoriet geworden.
(Aan de rechterkant hangen ook nog wat jurkjes)
 Winter & zomer kleding door elkaar.
Mijn mandje met armbanden, haaraccessoires en ook een sieradendoos die van mijn oma is geweest. Hier over een tijdje meer over.
Korte broekjes heb ik maar vast achter de lange broeken gelegd. Zelf dacht ik dat ik genoeg plek had voor alles, maar dat bleek dus niet helemaal zo...
Mijn kast is eigenlijk nog lang en aan niet af. Aan de deur wil ik graag 2 haken hebben waar ik mijn riempjes en tassen aan kan hangen. Aan de linkerkant aan de muur wil ik graag een bord hangen waar ik mijn oorbellen in kan prikken en waar een hangertje komt voor mijn kettinkjes. Maar voor nu vind ik het helemaal prima!

Liefs, Muriël

4 opmerkingen:

  1. omg gaaf! Wil ik ook maar ik heb een normale kast

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah! Zo mooi <3
    Ik heb zo'n IKEA kast die je zelf kan inrichting etc., erg handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Leuke schoenencollectie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love it! Ik ben blij met mijn 3 deurs ikea kast:)

    BeantwoordenVerwijderen