maandag 10 september 2012

Lievelings stuff.

Waarschijnlijk hebben jullie dat ook wel. Spullen in je kledingkast, je verzameling, boeken etc. wat jij benoemd tot je lievelingsstuff. Ik heb dat zelf in ieder geval wel!
Benieuwd wat ik bekroon tot die titel?


Dit vestje heb ik een tijd geleden gekocht samen met een vriendin in Eindhoven. Ik vind het een ontzettend leuk ding en dat terwijl ik vrijwel weinig roze draag, maar dat komt hierbij voornamelijk omdat het een leuk patroon heeft.
Dit jurkje heb ik ergens rond Mei gekocht in een winkeltje in Almere. Er hoort eigenlijk nog een riempje bij, maar ach. haha.
Deze trui is pas nieuw maar ik heb hem nu al bekroond tot een van mijn favorieten kledingstukken!
Ik heb altijd al zo'n legging gewild, dus dat dit een favoriet is vind ik niet zo gek hahaha.
Deze doos is van mijn oma geweest. In die doos bewaar ik de wat waardevollere sieraden.
Dit is een van die sieraden in die doos. Die heb ik 5 jaar geleden gehad.
Dit vest heb ik afgelopen schooljaar met school in Lille gekocht bij mijn favorieten winkeltje in Frankrijk. Het vestje vind ik zelf echt geweldig!

Love, Muriël

4 opmerkingen:

  1. Dat vestje is erg leuk, het heeft een missoni printje! :D
    En ik ben verliefd op je sieradendoos, dat is echt iets om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ikzelf vind mijn sieradendoos ook echt geweldig. Hij heeft ook nog eens een diepe betekenis, dus dat maakt het alleen maar meer bijzonderder.

      Verwijderen