woensdag 12 september 2012

Fashion fashion en fashion

Dingen die ik ooit nog wil hebben in mijn garderobe... Tja, helaas niet altijd binnen mijn budget. Maar er van dromen mag toch?
Hebben jullie dat ook wel eens? Je ziet een onwijs leuk jurkje in de etalage, maar zodra je de prijs hebt bekeken geef je het op. Of, je kijkt een fashion magazine in en ziet zulke leuke pumps. Helaas zijn ook deze niet betaalbaar.
Ik heb dat zelf namelijk best vaak. Ik zal voor jullie nu op een rijtje zetten van de dingen die ik absoluut ooit nog wil hebben, maar waar ik voornamelijk alleen maar van droom.

Natuurlijk zijn veel van deze dingen ook in een goedkopere variant verkrijgbaar. Zo is het shirt met het 'peace' teken ook bij de H&M te koop. Maar niet dezelfde trui waar mijn oog op was gevallen..
Als extra heb ik er ook maar de prijs bij gezet. Ditmaal niet in euro's.
Deze kleuren combi heb ik nog niet gevonden. Wel andere kleuren, maar niet zoals ik het wil hahaha.


Ik heb altijd al zo'n broek gewild. Een die lekker baggy it!

Liefs, Muriël

2 opmerkingen: