woensdag 9 mei 2012

WORKOUT SUCKS!

oke oke, geef het toe, ook jij wil het.. Plat buikje, slanke benen, ofwel de bikinilook.
En aangezien de zomer niet lang meer duurt , zul je er aan moeten geloven . Diehard diëten , (ook geen chocolade dus..) en dagelijks tijd maken voor een Workout.
Nu geef ik toe, ik kan mezelf niet zo goed dingen opleggen ''Kiona vanaf nu doe je elke dag een workout, en eet je gezond'' juist, meestal hou ik dit een week vol hooguit. Nu heb ik dé oplossing!

dit liedje van azealia banks - 212 duurt maar 3 minuutjes en is hét liedje voor je mini workout.
En nee je hebt de smoes ''ik had geen tijd'' helemaal niet te gebruiken, want 3 minuutjes per dag lukt je echt!

Hoe begin je? Trek een hemdje aan, doe je haar in een staart/knot en doe je oortjes in of je zet gewoon je speakers vol aan! hahaha, begin de eerste 30 seconde rustig, rek je armen een beetje en laat je armen zwieren.

Wanneer je 30 sec. ongeveer om zijn ga je beginnen! je kunt op de stukken waar een goede beat op tempo zit Jumping jacks doen (zie plaatje hieronder), dit ga je steeds afwissellen met verschillende oefeningen, bijvoorbeeld joggen op je plek



zie het plaatje hierboven even als een Klok dan leg ik het uit, op 12u is een liggende 'exercise' die vrij makkelijk is uit te voeren , let wel op je moet ergens goed kunnen liggen, je lift je been van je onderste been omhoog en langzam naar beneden doe het ongeveer 12x en wissel van been.

op 2u, zak steeds door je linkerknie, zak dan een paar keer weer door je rechterknie en dit blijf je wisselen! let goed op want je evenwichtorgaan moet wel werken !

op 4u, dit is gewoon pushups, ik raad je aan om dit te doen als echt sterke armspieren hebt, anders is het alleen maar demotiverend als iets niet lukt. (ervaring..)

op 6u, dit is een vrij easy exercise die goed te doen is op een beat, zak door je knieeën en houd vooral je rug recht! hiermee span je vooral goed je bovenbeenspieren mee aan.

8u, ik ben niet zo goed in deze exercise en laat hem meestal achterwege..
 10u, dit is een beetje een zelfde soort exercise als 2u, maar dan lift je je been juist omhoog!

mocht je deze exercise's helemaal niks vinden kun je natuurlijk ook gewoon goed bewegen op dit liedje!

Wat ik vooral nog wil zeggen is zorg dat je het leuk vind, want als je er niks aan vind doe het dan niet ;)

GOODLUCK :D

liefs,

Kiona


Geen opmerkingen:

Een reactie posten