donderdag 24 mei 2012

Inspirational

vandaag heb ik dus een soort van inspirational post, met foto's die ik afgelopen tijd heb gemaakt.!
be warned echt MEGA veel foto's


Jumm! Met school waren we in Frankrijk (Lille) en ik moest daar macarons kopen! jumjum, ik vond pistache het lekkerst! wat is jou lievelingssmaak?

Op school hadden we kolderdag, dit is een dag wanneer de examenleerlingen de hele school op stelten zetten, ze hadden het hele schoolplein dus volgespoten met schuiim! en dus, moest iedereen daar even in..



ETEN, juist dat doe ik dus praktisch de hele dag.. hahaha, maar geeftoe deze zelfgemaakte cupcakes hierboven zien er heeeeerlijk uit!

een Noosa armband, naja jammer genoeg geen echte Noosa, hier moet ik toch echt nog even voor gaan sparen!.

Oke, het worden veel foto's met eten dus hahah, maar dit was dus mijn lunch op mijn vakantiebaantje.. er vervelend..


pfff, leren ik haat het echt. Maar moest laatste weken echt heeeel veel wil ikover..

Dit was dus een van de weetikhoeveelste les die werd ingevallen door een leraar die gaat zitten en voorderest niks doet, dus ik had een pot met glitterstickerletters gekocht bij de Hema, en gingen we daar dus mee kloten resultaat een gepimpte trommel haha!


HAAT.


hij staat wel op zn kop maar oke.. dit is dus een ''me gusta'' een jongen uit mn klas kan super goed tekenen , en hij begon dus random op mn hand te tekenen, wel grappig (:


Nog een keer bedanktQMUSIC, we kregen kauwgom gesponsord voor ons project van kunstklas, ik laat hier nog wel wat meer van zien een keer.

JUM, alweer eten hahaha. ik ging even met pap naar de stad en toen kreeg ik een deliciouus ijsje van de Australian. Smaakjes mango en peer.


''Er is nog nooit een mens geweest die een korrel aarde heeft bezeten'' Dit vind ik echt een mooie spreuk!


WAAH, oke ben officieel een vreetbeer, maar op school was het dus mcdag! yay

dat waren een hoop foto's haha h, naja mn leven bestaat dus uit eten ;p

liefs,
Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten