zondag 13 mei 2012

review maskertje

Juistem, gister was ik op een rommelmarktje bij ons in het dorp en heb ik even goed ingeslagen, ''shoplog'' volgt nog, maar aangezien ik een vermoeiend weekend achter de rug heb (voetballen voetballen voetballen voetballen, werken werken, oppassen) maak ik nog even iets.

Ik vond dat ik vanavond wel een chill momentje had verdient, dus ik had voor het eerst sinds tijden weer het bad aangezet laptop aan , filmpje er in en rustig gelegen. En ik dacht daar moet een maskertje bij, en toevallig had ik 3 maskertjes voor 30 cent gekocht! Toen ik deel 1 van het maskertje open wilde maken meurde het een uur in de wind.. en zaten er korreltjes in..  nu snap ik waarom het zo goedkoop was.. overigens was het een sensitive skin mask van montagne jeunesse. Ik heb nog een aardbeien + chocola makser gekocht hiervan laat ik nog wat achter op de site.

ook volgt er nog een post over hoe je zelf je eigen maskertje kan maken!

liefs,

Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten