donderdag 31 mei 2012

Maxi skirt

Hoe langer hoe beter, ze zijn helemaal in deze lange rokken. Breed of dun? Het maakt niet uit, deze rok is perfect voor een avondje uit (als het wat chiquer is) of gewoon in je outfit. Het kan allemaal. Ook op de catwalk zien we deze lange rokken opduiken, volledig rond, opwaaiend of recht naar beneden. Deze rok is een echte DO wanneer het om een speciale outfit gaat. Maar let op, sommige mensen kunnen het echt hebben en bij sommige heb ik vaak mijn bedenkingen. Ikzelf zou hem namelijk ook niet dragen omdat ik weet dat mijn lichaam er niet mooi in uit al komen.

Maar hoe combineer je nou eigenlijk zo'n rok? Dat is eigenlijk een van de grootste vraagtekens..
De rok zelf is vaak al vol van zichzelf dus er iets druks op doen zal niet heel mooi uitkomen. Je zou er een casual shirt overheen kunnen doen met een egaal jasje om je look toch wat specialer te maken. Wel zou ik het jasje losjes langs je heen laten hangen. Dat geeft weer net het laatste effect wat je nodig hebt om een mooie look te creëren. Het moet namelijk niet voller en drukker worden.

Zou jij dit zelf dragen? Of hou je het liever bij de veiligere manier?
Liefs, Muriël

1 opmerking:

  1. Ik vind ze leuk bij andere, maar niet voor mezelf. Vind mezelf er veelste klein (1.52) voor, en alle maxirokken zijn me te lang hahah

    BeantwoordenVerwijderen