donderdag 10 mei 2012

all day favorites 2

Het duurde wat langer voordat part 2 eindelijk kwam, maar ik heb het druk met school! Dus beter laat dan nooit ;)

Eyeliner, dit heb ik niet elke dag op maar meestal als ik er tijd voor heb, en dat is niet vaak aangezien ik graag slaap hahah. Ik gebruik een eyeliner van Rimmel ''exaggerate'' 001
ik vind het heel fijn om met dit soort stiftachtige ''kwastjes'' een lijntje te trekken aangezien ik een mega kluns ben. deze heb je rond de 7euro bij de etos.

Ja, een wenkbrauwpotlood, eerst had ik hier afkeer voor. Ik vond het zo lelijk en nep! Maar nu vond ik dus ergens in een bakje van mijn moeder een eyebrow pencil van Rimmel london ( hazel 002) En de truc is dus om geen al te fake wenkbrauwen te maken, want ik vind het persoonlijk niet zo mooi..
je brengt dus gewoon aan het begin van je wimpers een beetje aan met het potloodje en met het borsteltje wat erbij zit wrijf je het uit, zo krijg je een mooi en natuurlijk effect!
Ik weet niet of deze nog te koop is in de winkel toentertijd kostte deze 4,95euro

 










Vaseline, i love it. 's ochtends voor ik naar school ga even snel en 's avonds voor ik m'n bedje in duik, dit is een gewone pocketsize vaseline van lip therapy bij de etos voor ongeveer 2 a 3 euro, echt de moeite waard! alleen wanneer hij goed dicht zit is die vrij lastig open te maken..
lip smacker, deze zie je over al op mijn kamer, sprite, cola sinas etc etc. Ze zien er gewoon leeuk uit en geven een heerlijk smaakje op je lippen :)
deze kun je kopen bij de Claire's , als enkele dubbele 3 of 6 tegelijk!
Dan nog natuurlijk mn Clearasil Rapid Action Cream, hier heb ik een review over geschreven dus die zou je nog even kunnen lezen!


als laatste , mn make-up removers, die van de etos gebruik ik het meest. Ik heb bewust gekozen voor oliepads, ik had al snel bij andere make-upremovers dat mn ogen gingen irriteren en rood werden, vervolg was dus dat je met van die mega rode huil ogen liep voor 2 dagen. Dan heb ik nog voor de laatste restjes een make-up remover van dr. van der hoog, deze is helaas uit het assortiment en kocht ik voor 2,50!

Liefs,

Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten