zondag 13 mei 2012

Anti verveel tips

VERVELING, ik verveel me zo vaak.. en meestal eindig ik in mn bed in een jogginbroek met mn laptop mensen te stalken op facebook . Niet gaan denken dat ik iedereen stalk op facebook hahaha.
Of vreet ik mezelf vol.. En vooral dat laatste is niet echt het slimste..

Dus hier wat tips tegen anti verveling .

Als je het niet veel verder wil zoeken dan je laptop is Polyvore een geweldige site voor de creatievelingen onder ons, dit is een site waar je je eigen ''sets'' kan creeëren zoals hieronder bijvoorbeeld:


Op de site van Polyvore word alles stap voor stap uitgelegd, je kunt ook met kleding ''sets'' maken en zelfs kamers designen! op Polyvore moet je wel even een account aanmaken , dit is geheel gratis.

Als je meer van het bezig zijn houdt en dan helemaal van koken, raad ik je aan om cupcakes te maken :D.
Ik hou ervan om cupcakes te maken, gedecoreerd met botercreme of met marsepein. Ik kan er hele dagen mee bezig zijn. Ik zal nog een keer een blogpost aan Cupcakes decoreren/maken maken.

Stel dat je nog een supersaaie muur hebt in je kamer, en een berg met allemaal (mode)tijdschriften, dan zou je bijvoorbeeld uit al je tijdschriften alle leuke stukken te scheuren en deze muur daar mee te beplakken. het geeft een super leuk effect! Maar je kan natuurlijk ook helemaal vol plakken! Ik zou eerste even overleg plegen met je ouders/kamergenoten voordat je je creativiteit op een muur plakt.

MARKTPLAATS/BOL je hebt vast nog honderden dingen die je niet meer gebruikt of past, boeken die je na 3x lezen wel kent. Zet ze te koop! Hiermee vul je je middag goed en verdien je ook nog eens wat! en van je verdiende geld kun je weer een avondje weg!

Simsen.. Oke het klinkt wat saai, ietwat groep achterig , maar admit it, je vind het nog leuk.. En tijd vliegt wanneer je sims speelt , letterlijk en figuurlijk haha. Dus zoek al die oude sims spellen weer op! let wel op, je pc wordt er super sloom van, dus daarna kun je hem het beste verwijderen..

Iedereen vindt het eigenlijk wel leuk om online eens wat testjes te doen. Hoe slim ben je? Wat weet je wel en wat weet je niet. Er zijn een hoop leuke websites die op deze manier uitstekend de verveling weten te verdrijven en een aantal leren je ook nog iets over jezelf!
zo hebben veel mbo/hbo scholen bij jou in de buurt vaak een test op het internet staat , en die je verteld wat een leuke sector voor jou is.

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad!



liefs,
Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten