dinsdag 8 mei 2012

all day favorites

Mijn alledaagse bakje dus! alles wat hierin zit gebruik ik eigenlijk wel dagelijks , sommige producten kosten soms net te veel tijd dus die laat ik daar weleens een dagje liggen. 

Om te beginnen gebruik ik PUPA, 'desert bronzing powder' . Dit is een bronzing poeder die zorgt voor een natuurlijk en warm effect op je gezicht, hoe bruin je je hoofd wil hebben kun je zelf bepalen. als je met de kwast er al licht overheen gaat zit er direct genoeg op. Wrijf deze over je gezicht en verdeel het goed! voordeel van Pupa is dat het de hele dag goed blijft zitten. Ik gebruik Pupa desert bronzing powder 02, deze zijn bij de betere drogisten en op de pupawinkel.nl te koop voor 22,75 euro.
hier doe je jaren mee!

Ik heb momenteel drie mascara's ingebruik, (van links naar rechts) Maybelline Volum' express waterproof , Maybelline theColossal Volum' express waterproof en Bourjois Effect liner.
al deze mascara's komen van de Etos, deze kosten allemaal rond de 16 a 17 euro.

Meestal zet ik als basis The Colossal omdat deze alle wimpers goed ''ondersmeert'' en zo een goede basis geeft, deze heeft een heel fijn borsteltje met haartjes. Ik heb geen voorkeur aan bepaalde soort borsteltjes. Vervolgens gebruik ik Volum express, deze is erg mooi zwart en geeft je wimpers echt lengte, je moet wel een paar keer over je wimpers heen gaan. En als final touch gebruik ik Bourjois, deze mascara is echt SUPER!



Morgen volgt de rest!

Liefs,

Kiona






1 opmerking:

  1. Hee liefjee,,

    ziet er leuk uit:D

    succes en gefeliciteerd met je eerste comment:D

    BeantwoordenVerwijderen