maandag 7 mei 2012

Review 'Clearasil Rapid Action Cream'


Vandaag heb ik een review van een Clearasil product, normaal ben ik geen fan van Clearasil producten maar deze is super fijn, en werkt echt!

‘’ Clearasil Rapid Action Cream ‘’

‘’vermindert de grootte en roodheid van puistjes zichtbaar in slechts 4 uur’’
Bij deze tube maken ze gebruik van Acceladerm technologie.

De tube geeft aan dat je het beste effect krijgt wanneer je elke ochtend of avond smeert, mijn advies is om gewoon te smeren als je puistjes hebt!
Dus wanneer je een puistje hebt, smeer je een beetje op je puistje, je hebt namelijk echt weinig nodig. Een druppeltje is genoeg, deze smeer je uit over je puistje(s) en na 4uur zie je daadwerkelijk resultaat. Het beste is om het daarna nog een keertje te herhalen, enige nadeel is dat je huid er wel van gaat glimmen. Maar ach als je puistje daarna haast niet meer te zien is?
In het tubetje zit 15 ml, en is ruim genoeg ik doe hier nu al meer dan 3 maanden mee en smeer gemiddeld 1x per dag. Wanneer je erin knijpt komt er genoeg uit, en de dop lekt niet ! :D
Kortom, deze moet je in ja bakje hebben liggen voor noodgevallen!

Liefs,
Kiona

*sorry voor slechte kwaliteit foto! ik spaar voor een betere camera!*

1 opmerking:

  1. hahah lijkt me handig!
    uhmm waar koop je het en hoe duur is het?

    belangrijke info:P:D

    wat je ook zou kunnen doen is een wishlist maken: dan zet je daar gelijk je nieuwe camera op:P

    xxsophie

    BeantwoordenVerwijderen